Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

η μάσκα του τρόμου


Το μπλογκ αυτό δεν είναι μόνο φρου-φρου κι αρώματα κύριοι, ΟΧΙ ...μπροστά στα ραγδαία πολιτικά γεγονότα θα δώσουμε μαχητικό παρόν,εγώ θα σας συντονίσω.....

Καταρχάς εσύ μεσιέ ματατζή...έχω να σου πω τούτο... άντε και να σου δείξω μια συμπόνοια για τα δύσκολα παιδικά χρόνια που πέρασες και σε πάω και στοίχημα γι αυτό,να το καταλάβω πως η κατάσταση του IQ σου δεν σού επιτρέπει να ξεχωρίσεις ένα βόδι από μια φράουλα,ξέρω πως επαγγέλματα με κοινωνική προσφορά που εξελίσσουν και  την προσωπικότητα ,σού είναι έννοιες παντελώς άγνωστες... ΑΛΛΑ δεν είναι δυνατόν εσύ ματατζή , με τη ρίψη χημικών μπροστά στη μούρη μου, να ματαιώνεις τον αγώνα ετών που κάνουμε εδώ μέσα συλλογικά και ατομικά  για ένα άλφα αιστητικό αποτέλεσμα .
Ξέρεις ματατζή με τι φροντίδα και επιμονή μπλαστρωνόμεθα καθημερινά όλες εδώ, μάσκες με εκλεκτά αιθέρια έλαια και λάδια βιολογικά? ξέρεις πόσα βράδυα έχουμε ξενυχτήσει πάνω από τις κατσαρόλες μας για να δημιουργήσουμε την τέλεια κρέμα-σαπούνι-σαμπουάν ? ξέρεις πόσο δρόμο έχουμε ρίξει για να μαζέψουμε τα υλικά τα καλύτερα? ε μάθε το λοιπόν ματατζή  και έχε υπόψιν σου πως θα με βρεις απέναντί σου πλέον...

Και τώρα στο ρεζουμε φίλοι μου
θα δράσουμε γενικευμένα ως μπλογκ και συντονισμένα φίλοι μου
Θα κατεβούμε στην πλατεία ως άρομα-κούκινγκ ,με τα πανό μας κομπλέ όλα οργανωμένα

τι θα χρειαστούμε
1) μάσκα σπιρουλίνας
2) αιθέριο έλαιο κανέλλα και λεμόνι
3) το σαμπουάν τέρας που θα σας το μοιράσω σε μπάλες,έχω καβατζώσει ,μην αγχώνεστε
κι εδώ να κάνω μια παρένθεση....θα θυμάστε φίλοι μου για την εμπειρία μου στη στενή  και την γνωριμία που είχα με τον Σάββα,θυμάστε τότε που σας έλεγα πως μιλήσαμε λίγο για τη βιοχημική καταστολή και τους προβληματισμούς του Σάββα πάνω σε αυτό το θέμα ,τυχαίο φίλοι μου ????? όχι βέβαια ,όλα έχουν το σκοπό τους που συμβαίνουν...

ΒΕΒΑΙΑ κάποιοι και κάποιες ετότενες βιάστηκαν πολύ φίλοι μου  και περιγελούσαν το Αριστούργημά μου ,το Απόλυτο αυτό Σαμπουάνι και το έλεγαν "τέρας -κτήνος-μαμούθ-φρανκενστάιν-τηγανιά-αρνίσια παΪδάκια-τυροκαφτερή " και άλλα τέτοια ποταπά και άστοχα εντελώς ,τους συγχωρώ όμως φίλοι μου γιατί τώρα προέχει ο αγών και θα σας εξηγήσω πως κολλάνε όλα αυτά Σάββας-τηγανιά-πλατεία-επανάσταση
                                                   
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
(ενδυματολογικά σκάμε αλα Λάρα Κρόφτ εννοείται.... )
1) δίνουμε ραντεβού στο μετρό, καθόμαστε στα σκαλάκια και αλληλοβοηθιόμαστε να μπλαστρωθούμε με το χρώμα του πολέμου που θα είναι το πράσινο το κυπαρισσί ,δηλαδή η μάσκα σπιρουλίνα-παραλλαγή , με το ανυπέρβλητο αυτό άρωμα - απελπισία όπου εμείς όμως το έχουμε συνηθίσει και δεν τρέχει μία
2}κόβουμε αζιμούθια (τςςςς ) κι ανεβαίνουμε πλατεία και πάμε και στεκόμαστε με θηλυκότητα μπροστά από μια διμοιρία ματ που να είναι περίπου στο ύψος μας;(αν δεν μας παίρνει έχουμε μαζί μας και τα ψηλοτάκουνα)  και κολλάμε την μούρη μας στη μάσκα τους έτσι ώστε να εισπνεύσουν σπιρουλίνα και αμάθητοι όπως είναι θα αποσβολωθούνε και με τη μυρωδιά αλλά και με το θέαμα
3) εδώ τώρα προσοχή φίλοι μου ....με μια αποφασιστική και γρήγορη κίνηση τους τραβάμε τη μάσκα και η δεύτερη ομάδα κρούσης που θα περιμένει ακριβώς πίσω μας τους ραντίζει στα μούτρα αιθέριο έλαιο κανέλλα-λεμόνι, στυλ Εξορκιστή και τους καίμε και τους τυφλώνουμε καραντί
τρέχουμε κολοπιλάλα μακρυά αφού θα προκληθεί πανικός όπως αντιλαμβάνεστε και οι ματατζίερ θα  μας πάρουν στο κατόπι ουρλιάζοντας από πόνο και μίσος αβυσσαλέο ....κι εδώ έρχεται το σατανικό μπαλάκι -τηγανιά
4) βήμα καθοριστικότατο φίλοι μου
τους πετάμε συντονισμένα τα μπαλάκια-τηγανιάς-σαμπουάν  στα πόδια ,αυτοί τα πατάνε φυσικά  και πέφτουν κάτω καραμπόλα όλοι

                                                       
 εδώ φίλοι μου δεν χρειάζεται η συμβολή μου πλέον καταλαβαίνεται τι πρέπει να συμβεί ....
μπαίνετε ντου ατάκτως και εξαγριωμένα μέσα στη βουλή και σας αφήνω καλοί μου φίλοι να αυτοσχεδιάσετε  και να εκτονώσετε στους τρακόσιοι τα άγρια ένστικτά σας  που καταπιέζατε τόσο καιρό
θα προηγηθούν στη δράση εκτόνωσης οι άνεργοι και οι δανειο-χρωστούντες παρακαλώ ας τους σεβαστούμε και ας μην τους αποτρέψουμε από οποιαδήποτε αυθόρμητη κίνηση γουστάρουν

                                       ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ
                                      μιστερ ματατζή-μίστερ ματατζή
                                      εσύ με μάσκα αντισφυξιογόνα κι εγώ με μάσκα αντιριτυδική
                                     άσε κάτω την ασπίδα κι έλα να φωνάξεις με μας
                                     αφού σε λίγους μήνες δεν θα χεις τι να μασουλάς ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου